Onze troeven
De kwaliteitsbarometer van Colis Privé*
Colis Privé communiceert de resultaten van zijn kwaliteit van dienstverlening.
Aanbiedingspercentage
in september 2023*
97,9 %
Het aanbiedingspercentage is het aantal pakjes aangeboden tijdens de eerste bezorgpoging.
Afleverpercentage bij de 1e bezorgpoging in september 2023*
95,5 %
Het afleverpercentage komt overeen met het aantal pakjes dat is bezorgd tijdens de eerste bezorgpoging.
Afleverpercentage bij de 2e bezorgpoging in september 2023*
96,7 %
Het afleverpercentage komt overeen met het
aantal pakjes dat is bezorgd tijdens de tweede bezorgpoging.
* Interne bron - Colis Privé België & Luxemburg
Wat is de kwaliteit van de dienstverlening bij Colis Privé?
Elke dag werken wij aan de verbetering en ontwikkeling van onze dienstverlening. Onze basis is een razendsnelle bezorging bij de consument op de afgesproken dag. Dit bezorgt de consument een fantastische klantervaring. Dat is elke dag weer onze uitdaging.
Om onszelf uit te blijven dagen om innovatief te zijn en de beste kwaliteit te bieden voor onze klanten, monitoren wij continue de klantentevredenheid van onze service.
IT-tools op maat
Afhankelijk van jouw bedrijfsstructuur en jouw wensen biedt Colis Privé je integratiemogelijkheden op maat met
3 integratieoplossingen aangepast aan jouw specifieke behoeften:
De realtime ‘My Colis Privé’-tool
• Web applicatie
• Automatische labelcreatie
• Complete tool voor het verzenden en volgen van jouw pakjes
WEB-service tool
Een directe koppeling met het Colis Privé Web service-informatiesysteem om te integreren in een compatibel CMS
The EDI tool
- Volledige ontwikkeling in EDI
- Feedbackbestanden met informatie over alle verstuurde pakjes
Hoe deze oplossingen integreren?
Vanaf onze eerste ontmoeting biedt Colis Privé je de oplossing die het beste bij jouw behoeften past.
Een toegewijd contactpersoon zal jou ook ondersteunen bij het opzetten van jouw integratie.
Efficiënte en persoonlijke klantenservice
- Een speciale klantenservice beschikbaar van 8.00 uur tot 21.00 uur.
- Een realtime tool met overzicht van alle pakjes: MyColisPrivé (MCP).
- Een beschikbaar en operationeel IT-team: interfaceoplossingen, pakketopvolging, webservice.
- Quality monitoring
- Maandelijkse ondersteuning met gedetailleerde uitleg: tijdens de eerste zes weken is dit een wekelijks rapport.
Wil je meer weten over ons?