Onze troeven

De kwaliteitsbarometer van Colis Privé*

Colis Privé communiceert de resultaten van zijn kwaliteit van dienstverlening.

entreprise-force3

Aanbiedingspercentage 

in september 2023*

97,9 %

Het aanbiedingspercentage is het aantal pakjes aangeboden tijdens de eerste bezorgpoging.

entreprise-force-1

Afleverpercentage bij de 1e bezorgpoging in september 2023*

95,5 %

Het afleverpercentage komt overeen met het aantal pakjes dat is bezorgd tijdens de eerste bezorgpoging.

entreprise-force-2

Afleverpercentage bij de 2e bezorgpoging in september 2023*

96,7 %

Het afleverpercentage komt overeen met het
aantal pakjes dat is bezorgd tijdens de tweede bezorgpoging.

* Interne bron - Colis Privé België & Luxemburg

entreprises-forces-img-4@3x

Wat is de kwaliteit van de dienstverlening bij Colis Privé?

Elke dag werken wij aan de verbetering en ontwikkeling van onze dienstverlening. Onze basis is een razendsnelle bezorging bij de consument op de afgesproken dag. Dit bezorgt de consument een fantastische klantervaring. Dat is elke dag weer onze uitdaging.

Om onszelf uit te blijven dagen om innovatief te zijn en de beste kwaliteit te bieden voor onze klanten, monitoren wij continue de klantentevredenheid van onze service.

 
 

IT-tools op maat

Afhankelijk van jouw bedrijfsstructuur en jouw wensen biedt Colis Privé je integratiemogelijkheden op maat met
3 integratieoplossingen aangepast aan jouw specifieke behoeften:

De realtime ‘My Colis Privé’-tool

• Web applicatie
• Automatische labelcreatie
• Complete tool voor het verzenden en volgen van jouw pakjes

WEB-service tool

Een directe koppeling met het Colis Privé Web service-informatiesysteem om te integreren in een compatibel CMS

The EDI tool

  • Volledige ontwikkeling in EDI
  • Feedbackbestanden met informatie over alle verstuurde pakjes

Hoe deze oplossingen integreren?

Vanaf onze eerste ontmoeting biedt Colis Privé je de oplossing die het beste bij jouw behoeften past.
Een toegewijd contactpersoon zal jou ook ondersteunen bij het opzetten van jouw integratie.

Efficiënte en persoonlijke klantenservice

  • Een speciale klantenservice beschikbaar van 8.00 uur tot 21.00 uur.
  • Een realtime tool met overzicht van alle pakjes: MyColisPrivé (MCP).
  • Een beschikbaar en operationeel IT-team: interfaceoplossingen, pakketopvolging, webservice.
  • Quality monitoring
  • Maandelijkse ondersteuning met gedetailleerde uitleg: tijdens de eerste zes weken is dit een wekelijks rapport.

Wil je meer weten over ons?

Ben je op zoek naar een vertrouwde partner voor het bezorgen van jouw pakjes?

 

Wil je meer weten over samenwerken met Colis Privé?

Laat het ons weten

Abonneer op onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte, schrijf je in

Ce site utilise des cookies et vous donne le contrôle sur ce que vous souhaitez activer