Onze diensten

Ontdek onze diensten

Thuisbezorging

De opties die voor jou handig zijn!

POD : bezorging met handtekening voor ontvangst

BIS : Tweede bezorgpoging. Als de ontvangende klant afwezig is en ook niet telefonisch bereikbaar is, bieden we drie mogelijkheden aan voor een tweede bezorgpoging: thuis, aan een derde partij of in een afhaalpunt. Na de afwezigheidsmelding stuurt Colis Privé een mail en / of een sms naar de eindklant. De consument kan dan via onze website of telefonisch zijn bezorging opnieuw inplannen.

Een wereld aan voordelen voor jou en jouw klanten

+ kwaliteit!

Afleverpercentage bij de eerste bezorgpoging :

  • 93,8 %

+ service!
Soms is de consument niet thuis. Kan gebeuren. Onze bezorger belt in dat geval direct met de consument om het pakje alsnog te kunnen bezorgen, misschien bij de buren of op een andere af te spreken plek of toch naar een afhaalpunt. Wij doen er alles aan om het pakje bij de eerste aanbieding te bezorgen. Dat levert een tevreden consument op, en daar wordt iedereen blij van.

Mocht er toch nog een vraag zijn over de bezorging. Geen probleem, onze customer service is dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.

+ wendbaarheid!
Mochten er toch zaken zijn die we samen willen verbeteren of ontwikkelen, graag!  Het zit in ons DNA om elke dag weer de beste klantevredenheid en de beste dienstverlening na te streven. Daar werken we graag samen aan met als doel een optimale klantervaring.

Zij vertrouwen ons al

Zij vertrouwen ons al

Abonneer op onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte, schrijf je in

Ce site utilise des cookies et vous donne le contrôle sur ce que vous souhaitez activer