Onze diensten

Ontdek onze diensten

Thuisbezorging

De opties die voor jou handig zijn!

POD : bezorging met handtekening voor ontvangst

BIS : Tweede bezorgpoging. Als de ontvangende klant afwezig is en ook niet telefonisch bereikbaar is, bieden we drie mogelijkheden aan voor een tweede bezorgpoging: thuis, aan een derde partij of in een afhaalpunt. Na de afwezigheidsmelding stuurt Colis Privé een mail en / of een sms naar de eindklant. De consument kan dan via onze website of telefonisch zijn bezorging opnieuw inplannen.

Een wereld aan voordelen voor jou en jouw klanten

+ kwaliteit!

Afleverpercentage bij de eerste bezorgpoging :

  • 93,8 %

+ service!
Soms is de consument niet thuis. Kan gebeuren. Onze bezorger belt in dat geval direct met de consument om het pakje alsnog te kunnen bezorgen, misschien bij de buren of op een andere af te spreken plek of toch naar een afhaalpunt. Wij doen er alles aan om het pakje bij de eerste aanbieding te bezorgen. Dat levert een tevreden consument op, en daar wordt iedereen blij van.

Mocht er toch nog een vraag zijn over de bezorging. Geen probleem, onze customer service is dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.

+ wendbaarheid!
Mochten er toch zaken zijn die we samen willen verbeteren of ontwikkelen, graag!  Het zit in ons DNA om elke dag weer de beste klantevredenheid en de beste dienstverlening na te streven. Daar werken we graag samen aan met als doel een optimale klantervaring.

Zij vertrouwen ons al

Zij vertrouwen ons al

Onze afspraken

De kwaliteit van onze dienstverlening is onze prioriteit !

Wij werken dagelijks aan verbetering, dit met bijzondere aandacht voor de kwalitatieve service die wij jullie bieden. De kwaliteit van onze dienstverlening op het gebied van levering betekent voor ons het vlotte verloop van jouw bezorging, met name het respecteren van de deadlines en leveringsafspraken en een geoptimaliseerde klantenervaring.

Om dit steeds opnieuw te kunnen verwezenlijken hebben we een interne tool ontwikkeld om onze prestaties over het hele land op ware tijd te volgen. Op die manier kunnen wij onmiddellijk reageren als het nodig zou zijn. 

Voor elke nieuwe bezorger met wie wij samenwerken geven we ter plaatse een theoretische en praktische training en organiseren we regelmatig audits om steeds opnieuw een kwaliteitsvolle service en perfecte beheersing van de processen te garanderen.

Onze hoge standaarden en de kwaliteitsnormen van onze leveringen maken van Colis Privé een betrouwbare partner voor alle e-commerce professionals.

particuliers-engag-img-4@3x

Aanbiedingspercentage in D + 1 in juni 2022*

98,5 %

Het D+1-aanbiedingspercentage komt overeen met het percentage pakketten dat wij binnen de met de e-handelaar overeengekomen termijn bij de ontvanger aanbieden.

particuliers-engag-img-3@3x

Bezorging op de 1e aanbieding D+1 in juni 2022*

93,8 %

Het afleverpercentage bij de 1e aanbieding komt overeen met het percentage pakketten afgeleverd bij de eerste afleverpoging.

particuliers-engag-img-3@3x

Bezorging op de 1e aanbieding D+1 in juni 2022*

96,4 %

Het afleverpercentage bij de 1e aanbieding komt overeen met het percentage pakketten afgeleverd bij de eerste afleverpoging.

* Interne bron Colis Privé België & Luxemburg

Abonneer op onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte, schrijf je in

Ce site utilise des cookies et vous donne le contrôle sur ce que vous souhaitez activer